-
16 května 2017
-
0 comments

V rámci podpůrného klubu maminek podnikatelek proběhl druhý seminář. Tentokrát na téma „Zákazník a cesta k němu“. Seminář vedla Lenka Pileková.
Podívali jsme se na problematiku týkající se získávání zákazníků, jaká metoda je nejúčinější, jakým způsobem komunikovat a především, že nepotřebujeme všechny lidi jako zákazníky. Ukázali jsme si, jak jsou způsoby manipulativního chování vůči klientům pro podnikatele nevýhodné a lektorka poukázala na směry, kterými je možné jít i bez nutnosti použití slev, cenových akcí (např. 2 za cenu 1) nebo emočního vypětí.
Základem dobré cesty ke klientovi je slušná a respektující komunikace, odvaha vážit si své práce a neznehodnovat ji slevami a především být klientovi inspirací a průvodcem tak, aby naše služby a produkty byly pro něj přínosem nikoli nepříjemnou nutností.
Zpětná vazba od některých účastnic:
Pro mě bylo povídání moc zajímavé. Odnesla jsem si spoustu skvělých nápadů a postřehů. Velké dík za ně
– Katka M.
Líbila se mi interaktivnost semináře a pohotovost lektorky. Dokázala v mžiku vymyslet napadité řešení na mou podnikatelskou situaci. Setkání Maminky podnikatelky je pro mě vždy velmi přínosné. Děkuji za ně.
– Jana H.
Share Social