Klub maminky podnikatelky – 2. seminář

  • 0 comments

V rámci podpůrného klubu maminek podnikatelek proběhl druhý seminář. Tentokrát na téma „Zákazník a cesta k němu“. Seminář vedla Lenka Pileková.

Podívali jsme se na problematiku týkající se získávání zákazníků, jaká metoda je nejúčinější, jakým způsobem komunikovat a především, že nepotřebujeme všechny lidi jako zákazníky. Ukázali jsme si, jak jsou způsoby manipulativního chování vůči klientům pro podnikatele nevýhodné a lektorka poukázala na směry, kterými je možné jít i bez nutnosti použití slev, cenových akcí (např. 2 za cenu 1) nebo emočního vypětí.

Základem dobré cesty ke klientovi je slušná a respektující komunikace, odvaha vážit si své práce a neznehodnovat ji slevami a především být klientovi inspirací a průvodcem tak, aby naše služby a produkty byly pro něj přínosem nikoli nepříjemnou nutností.

Zpětná vazba od některých účastnic:

Pro mě bylo povídání moc zajímavé. Odnesla jsem si spoustu skvělých nápadů a postřehů. Velké dík za ně 😉

– Katka M.

Líbila se mi interaktivnost semináře a pohotovost lektorky. Dokázala v mžiku vymyslet napadité řešení na mou podnikatelskou situaci. Setkání Maminky podnikatelky je pro mě vždy velmi přínosné. Děkuji za ně. 😁

– Jana H.

 

Share Social